Lillördag Igen.

Hej Raffe.
Lillördag igen. Asså tiden går rysligt fort.
I morrn blir det båtupptagning. Ska faktiskt bli skönt att den kommer upp. Då kan jag börja tänka på annat. Till exempel lära mig att gilla hösten som är kvar. För snart är det vinter. Jag såg på nyheterna i går och då var det vinter uppe i lapphelvetet. Så det lär väl inte ta så lång tid innan det blir snö här.
Jag har ju spått att snön kommer i november haha.
 
Till middag i dag skulle vi äta en god grönsakstallrik men Bella var mer sugen på soppa så det blidde soppa och smörgås till middag.
I dag fick jag en fin kommentar om mitt utseende. Den som gav kommentaren tyckte det syntes att jag blivit smalare. Å sånt gillar jag när det kommer så där spontant. Det är ju bra att det har givit resultat med grönsakstallrikar och min 2:5 diet som jag skrivit på www.haningesajt.com
Och än är det inte "slutdietat" Det här är bara början. Målet är att jag ska komma in mina jeans bekymmersfritt och väga runt 80 kg.
Så det är sjukt långt dit. Men som sagt. Jag är på god väg.
 
Den här skylten skrev jag ut och plastade in på jobbet i dag och satt upp den på min avdelning. Jag vill sprida ett leende på allas läppar på jobbet och jag lyckades vill jag säga. Ska bli intressant å se chefens reaktion när hen får se den. Fattas bara att jag blir uppkallad å får en varning eller nått. Jag skulle faktiskt inte blir förvånad :D
 
Jag skulle vilja hitta på något. Någon fritidssysselsättning eller nått. Nått där jag kan komma ut och träffa lite nytt folk. Men jag vet inte vad. Nån som har ett förslag?
Nu ska jag gå och kolla på tv. Ha det alla fina.
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0