Lillördag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och lillördag.
Idag har jag haft en soft dag idag på jobbet. Men den var rätt slitsam ändå. Lite trött är jag och jäkligt ont i kroppen. Men vi närmar oss helgen :)
 
Stekt entrecote och grönsaker blev det till middag idag. Gott som fan.
E ruggigt sugen på att gå ut å äta. Kanske gör det i helgen med Bellan.
 
Jag hoppade gymmet i dag och får ta igen det i morgon. För jag hade en hel del privata affärer å stå i som jag inte kan nämna här.
Vilket jävla regnväder det har varit i dag. Det var länge sen det regnade så här mycket och så länge.
Det är skönt att båten ligger uppe på land under presenningen.
Nu blir det lite tv mys och te med Bellan innan sängen.
Ha en jättefin onsdagskväll alla vänner.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0