Less.

Hej Raffe.
Idag var jag till läkarteamet och trodde jag skulle bli gladare. Men vettefan. Asså. Jag kan ju inte förstå hur dom har fått jobbet på läkarstationen.
Men enligt dom så är det bara att leva med smärtan jag har. Ska skicka in papper till AFA och Försäkringskassan nu om arbetsskadeförsäkring. Så får vi se vad det blir för utlåtande.
 
Tillmiddag idag blev det grönsakstallrik och plattfisk.
Det ser faktiskt mer ut än vad det är :D
Den innehåller baby spenat, tomat, gurka, isbergssallad, majs, rödlök, kokt broccoli, kokta morötter.
Och dressingen gjorde jag på Turkisk yogurt (3,5% fetthalt), örtsalt, svartpeppar, vitlök och chlisås.
Jag skulle ha haft kokt ägg till. Men dom glömde jag i kastrullen som stod i diskhon för att dom skulle svalna :).
 
I morgon blir det en timmes träning igen på gymmet. Nästa vecka går jag upp på heltid igen. Ska bli skönt på ett sätt. För det känns lite skralt i plånboken. Men jag ska hålla i det här med tre dagars träning i veckan trotts full tid på jobbet.
Jag saknar faktisk Sats lite. För efter träningen så kunde man gå in i bastun som fanns där och sitta och mysa. Man blev som en ny människa :)
Det va faktisk billigare med Sats än Fysiocenter också. Men träningsklimatet var inget vidare där. Därför valde jag Fysiocenter.
 
Och en liten grej som är väldigt sann.
Och just så känner jag för er bloggläsare <3
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig på soffan och kolla lite tv.
Ha det alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0