Lång dag.

Hej Raffe.
Lång dag idag. Idag har jag gjort världens tråkigaste jobb. Inventering. Finns nog fan inget tråkigare än det. Tiden har gått så sjukt sakta i dag. Men arbetsdagen kom i hamn till slut ändå.
Efter jobbet så blev det gym. Och det var skönt.
I morrn är det fredag och det gillar jag så in i vassen. Bellan ska gå på konsert i morgon på klubben/fryshuset. Så det blir att åka å hämta henne senare på kvällen så hon kommer hem helskinnad.
Vad jag ska hitta på i morgon vet jag inte än. Men på lördag ska jag göra rent akvariet och sen gå ut i skogen å leta pysselgrejor.
 
Till middag i dag blev det som igår. Fast jag bytte ut köttet mot grillad kyckling. Det blev ju så mycket dippgrönsaker kvar i onsdags. Så det blidde smalmat idag med.
Något som jag gått å suktat på länge är varma mackor. Det var sjukt länge sen. Och eftersom det är "Ät-vad-du-vill-dag" i morgon så funderar jag på just varma mackor.
Men vi får se. Jag kanske blir sugen på annat. Det brukar jag ju bli.
Mina läppar börjar spricka och torka sönder. Det kommer bli omslag på väder snart. Det slår aldrig fel. När dom gör så, så brukar det bli snö och kallt. inom kort. Det är skitjobbigt å va närig om läpparna.
Men nu ska jag lägga mig på soffan och titta lite tv innan sängen.
Pöss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0