Fucking måndag.

Hej Raffe.
Jobbig måndag. Mycket på jobbet men det har gått bra. Förutom att jag har mer ont i ryggen än vanligt. Vissa lägen så låser sig ryggen.
Men nu är måndagen snart över.
Jag tränade efter jobbet och det var superskönt. Det är så skönt efteråt när man får ställa sig i en skön dusch och pusta ut. I morgon blir det inget gym. Det blir att softa och ta det lugnt för en gång skull.
 
Isabella har namnsdag i dag och det fick jag ju höra eftersom jag glömde bort å säga grattis på namnsdagen.
Men jag får kompensera genom att bjuda henne på Grönalunds halloweendag i morgon. Jag fick ju så mycket fint när jag hade namnsdag.
Vi har börjat införa att man firar varandra på namnsdagar . För förar man bara när man fyller år så blir man ju bara firad en gång om året. Och det är ju snålt tycker vi :D 
 
Till middag i dag blev det inte så mycket smalmat. Men ibland måste man bara göra undantag.
Det blev stekt fläsk med bruna bönor.
Å jävlar vad gott det var. Jag har inte ätit det på skitlänge.
Nu ska jag lägga mig på soffan och ta en kopp te och titta på Sofias änglar.
Ha en jättefin kväll alla varelser ;)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0