Fredag kväll.

Hej Raffe.
Middagen var super god och nu har jag dammat av en film och snackat i mig lite ostbågar. Måste säga att det känns syndigt att äta sånt skräp. Men som jag tidigare har sagt så får jag äta vad som helst på fredagar och lördagar.
 
Bella har dragit till Åbygården ikväll med sin kompis. Så jag ska ner och hämta henne sen så inte hon går hem själv i mörkret. Man vet inte vad det rör sig för idioter ute. Så då tar man det säkra kortet framför det osäkra.
Asså. Det händer fett mycket i Västerhaninge nu för tiden. Det är så man blir rädd själv.
 
Petit choux. Det är för jävla gott. Dom här Petit chouxen som jag bakade för några månader sen ska jag baka i morrn tror jag. Men bara om jag är på humör. Det är inte det smalaste man kan äta. Men ibland får man ge fan i att tänka på vad man stoppar i sig. Petit choux är som sagt barnsligt gott.
Nu ska jag damma av en ny film och koppla av.
Ha det bäst alla och ha en trevlig helg.
Pyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0