Fredag kväll.

Hej Raffe.
Det blidde varma mackor till middag. Asså. Så overkligt gott det var.
Jag hade rökt kalkonbröst, rökt skinka, ananas, tomat, gurka, lite kryddor och ost. Å så toppade jag med vitlöksdressing.
I morrn blir det utgång på någon restaurang med Bellan. Jag vet inte hur mycket tid vi kommer att ha över efter alla måsten i morrn. Men det skulle va kul å äta på Mandarin City på Sveavägen och sen gå på bio.
Men akvariet står som prio nummer 1 i morrn. 
 
Jag satt å kollade igenom mina videoklipp jag har gjort av foton och musik.
Jag gillar min film om mig själv. Kolla länken på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=of3twtZp0-Q
Snacka om att älska sig själv :D
 
Nu ska jag fortsätta och njuta av fredagskvällen.
Ha en trevlig fredagskväll alla fina människor ;)
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0