En Tisdag igen.

Hej Raffe.
Tisdag i dag och sönderstressad från jobbet.
Idag blidde det inget gym. idag blev det meditation i över en timme för att försöka komma ner i varv. Jag har kommit ner i varv nu. Men stressen sätter sig som fan i kroppen. Tänk dig hur ont det gör på ett blåmärke. Så ont har jag över hela kroppen :(
Men jag gnäller säkert för mycket. Skönt å va hemma nu i alla fall.
 
kokt kyckling med ris och currysås idag till middag. Det är smalt, gott och allt sköter sig nästan av sig självt.
Bilden är lånad. Men min tallrik ser ungefär likadan ut. Fast min är säkert 10 gånger godare.
 
Den är manicken köpte jag på wish och den är superbra. Lite obehaglig i början innan man vant sig.
Det är en "Digital physiotherapy machine"
Jag kör massage programmet och den suger verkligen tag i musklerna å gör et bra jobb.
Fick den gratis då jag bara betalade för frakten. Så den var inte så dyr.
 
I helgen funderar jag på att åka ut och vinterbona på landet och sen ta upp båten. Jag gillar verkligen inte det här vädret ute. Eftersom jag inte gör det så är det inget kul att åka ut med båten och vara ute över huvudet taget. Så då kan jag lika gärna avrunda den här säsongen när det ändå är något sånär hyggligt väder ute. 
Nu ska jag kolla till maten på spisen å fixa lite. Ha det gott alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0