Bra dag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och i dag har jag varit kreativ.
Skön sovmorgon och jag började med akvariet rätt tidigt efter när jag vaknat.
Så nu är akvariet fixat. Det blev jättefint.
Efter det så åkte Bella och jag först ner till Nynäs och handlade på Dollar store. Sen till Lidl. Efter det åkte vi upp till Haninge och gick på Eurostore. Sen var vi hungriga och då svängde vi förbi Haninge Centrum och gick å åt på Heng King. Det är en asiatisk restaurang där dom har Buffé. Så det blidde buffé och mat koma på det. Vi kollade lite i affärer å så. Vi fyndade en asiatisk te servis.
Vi dricker ju en del te här hemma. Så det var ett kul köp det här. 300 gav vi för den. och det var värt priset. I kannan finns en inbyggd tesil. Mycket praktiskt.
När vi kom hem så var det bara att packa upp och packa in allt i skåpen. och nu är jag slut som människa.
Jag var tvungen å rannsaka mig själv med mina to do saker. Det är ju en dag i morgon med.
I kväll blir det att testa den nya te servisen. Men nu ska jag ta en dusch och lite värktabletter.
- Glöm inte att dra tillbaka klockan i natt!
Ha den jättetrevlig lördagskväll alla vänner.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0