Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Jag kom precis från gymmet. Ska bara fixa lite här hemma så ska vi åka in till Stan.
Vi ka ut å käka med mitt jobb. Vi ska till Harran på Folkungagatan och det ska bli skoj. Fast egentligen har jag inte så mycket lust som jag trodde att jag skulle ha. Skulle ha vart skönt å lägga sig på soffan och somna in till en dålig film eller nått.
Men det kanske blir skoj när man väl kommer dit.
 
I dag fick jag en vardekupong från jobbet som ger 50% på 2 plagg från Carin Wester. (ej accessoarer eller ytterplagg). haha. Nästan pinsamt ju för fan. Jag tycker det är höjden av snålhet. Ge oss för fan en värdekupong som ger oss en eller två valfria varor gratis så vi får prova märket som vi säljer på jobbet.
Inte fan kommer jag att gå köpa ett par klädesplagg från Carin Wester. - Kanske om jag blir transa på heltid haha
 
Nä. Nu ska jag göra mig i ordning inför stan.
Ha det gott.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0