Sorg.

Hej Raffe.
Stor sorg i dag och i går och för all framtid...
I går bytte lilla Tristan planhalva. Han återförenades med Atlas och Molly :(

Vår lille kille orkade inte mer. Hans njurar sa ifrån och han fick stillsamt somna in hos veterinären i Västerhaninge. Det är så fruktansvärt tungt att jag gråter hela tiden bara jag tänker på allt.
Men försöker tänka på att han inte har ont längre.
Efter veterinärbesöket så gick jag in på kyrkogården och gick fram till min mammas grav och berättade vad som hade hänt och jag bad att hon skulle ta hand om lillpojken tills vi återförenas. Det kändes jätteskönt att göra detta efter det jobbiga.
 
Men nu räcker det. Alla som jag håller kärt dör ifrån mig. Jag vet inte vad jag har gjort gud för ont.
Mamma, pappa, fiskarna, Molly, Atlas, och nu Tristan. Jag vet faktiskt inte hur mycket jag orkar längre.
Men nu blir det inga fler djur. På sin höjd blir det fiskar igen. För att när jag är med och avlivar ett djur så avlivar man en del av mig och jag orkar inte mer. Därför blir det Inga mer djur för min del.
Nu orkar jag inte skriva mer i kväll. Ville bara berätta här också vad som har hänt.
Ha det alla vänner <3
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0