Sjuk igen.

Hej Raffe.
Nu är jag sjuk igen. I vilken ordning vet jag inte..
Det började med att jag började bli hård i magen i helgen som var. Sen hade jag ont i magen och jag blev förstoppad.
Jag jobbade måndag och tisdag med magplågor och feber. I går och idag är jag hemma från jobbet och har ont i magen.
Förstoppning har släppt och är totalt tvärt om nu. Nu rinner det som vatten ur mig och jag får inte behålla något alls. Att ha en blöja nu hade faktiskt varit ett bra hjälpmedel. Asså det känns som jag blivit våldtagen i prutten :(
Jag har ont i buken nu. Speciellt på vänster sida. Och läkaren säger att jag ska avvakta och söka vidare hjälp. Om jag får tillbaka feber så ska jag ringa till 1177 och rådfråga.
Så vi får väl se hur det utlöser sig.
 
Nu blir det sängläge igen. Ha det.
pyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0