Julen på väg ut.

Hej Raffe.
Nu är julen på väg ut. Jag har plockat ner allt utom julgranen, julgardiner och julstakarna. Men det ska jag fixa i morgon. Jag blev för trött och sliten så jag får dela upp det hela.
Idag har Bella och jag varit ner till Nynäs på loppis igen. Hennes kompis var med och vi hade superkul. Efter det så åkte vi upp till Haninge å käkade på asiatisk restaurang. Det blidde buffé och satan vad gott det är.
 
Jag rättade min lottorad nu innan jag började skriva här. Och asså. jag har fan tur i spel haha. Det blev vinst igen. Tänk om jag hade lika tur i kärlek. Vad bra mitt liv hade varit då.
Fast jag ska inte klaga. Jag har det rätt nice ändå.
Nu blir det till att mysa lite i duschen. Ha det gott alla krokodiler.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0