Gott nytt år!

Hej Raffe. Gott nytt år. Nu är det ett nytt år.
Undra hur året 2017 blir. Ekonomiskt ser det ut att bli rätt bra. Efter vinsten så kunde jag betala billbaka en hel del lån och krediter. Så ekonomiskt ska jag ju inte gnälla.
På mellandagsrean så köpte jag mig en systemkamera.
Asså, så nöjd jag är med den. Jag var ut och fotade idag när det var så fint väder. Det blev jättefina bilder.
 
I går på nyårsafton var vi hemma. och kopplade av. Bella hade en tjejkompis här och det var kul.
Vi hade skaldjursfrossa till mat. Det var hummer, kräftor och räkor. Sen hade vi västerbottenostpaj och sallad och baguette med skagenröra och lite vin. Asså. jag hade tydligen köpt för mycket skaldjur så det blev massor över. Så Isabella och jag käkade det till middag i dag med :)
 
Jag köpte ny skrivare igår på El-Giganten. En skrivare som det blir rätt ok resultat med. Jag känner mig nöjd med den.
 
Sen har jag köpt en ny skön datastol också.
 
Usch. i morgon är det jobb igen. Dags att hoppa i duschen så man kan hoppa i säng någorlunda vettig tid i kväll.
God fortsättning alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0