En helt vanlig måndag.

Hej Raffe.
En helt vanlig jävla måndag.
Förstoppad och värk i magen. Det är bokstavligen skitjobbigt. Men det blir nog bra snart.
Annars har det inte hänt så mycket. Vunnit en massa pengar på lotto och keno och senast igår drog jag in en slant på triss. Jag har verkligen flax nu :D

Jag har haft en lite svacka på en vecka med mitt tränande eftersom jag har haft lite mer ont i min kropp än vanligt. Men i morgon ska jag försöka ta mig till gymmet å träna en timme. Jag har tagit långpromenader istället och rört mig ute i friska luften. Så jag har i alla fall inte legat på soffan och latat mig.
 
Den här veckan har jag truckvecka på jobbet. Så den här veckan är en bra vecka i allt elände på jobbet.
Jag börjar bli skitless på alla som sitter och bestämmer på mitt arbete. Är det inte det ena så är det ta mig fan det andra. Det är som överförmynderi på jobbet. Dom fattar inte att dom gräver sin egen grav.
Jag önskar jag kunde göra något åt det.
Hade jag bara en utbildning så skulle jag söka ett annat jobb.
 
Nu ska jag i alla fall gå och borsta gaddarna och krypa ner i sängen.
Natti natti ala glada.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0