Snöigt.

Hej Raffe.
Skitväder värre idag. Men rätt bra dag på jobbet.
Var till läkaren idag och fick lite papper som jag ska skicka till försäkringskassan angående arbetsskada.
Klurigt det där med alla papper. Men jag verkar ha ordning på alla papper.
Fick också läkarintyg på att jag ska ha andra arbetsskor för att minska smärta i kroppen. Så det ska jag sticka under näsan på chefen i morgon.
 
Till middag i dag blev det flundra filé och potatis å god sås till och en massa grönsaker.
Så i morrn blir det soppa igen. Smalt ska det vara :D
 
Har fått reda på att förrådstjänsten på jobber kommer att falla på min lott efter en rask kovändning. Glad är jag för det. För det är ju det jag har bett om att få. E bara glad att företaget har fått upp ögonen.
Det var stormöte i dag. Men eftersom jag skulle till läkaren så missade jag det. Så jag får reda på i morrn vad som sas på stormötet.
 
Nu ska jag lämna in Eurojackpot. För jag hade ett par rader som jag dammade av men som inte var inlämnat. Och hade jag lämnat in det så hade jag vunnit 2 x 88 kr i fredags.
Så nu ska jag lämna in raderna så får vi hoppas på det bästa.
Ha det gott alla godingar.
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0