Namnsdag.

Hej Raffe.
Idag har jag namnsdag. Och jag fick påminna Bella att jag har det. Ingen har kommit ihåg mig :(
I dag gjorde jag potatisgratäng med lax i. Det var overkligt gott.
Jag gjorde två ugnsformar så jag kan göra ett par matlådor.
 
I morrn är det jobb igen. ÅNGEST!
Men det är några timmar kvar. Och dom ska jag njuta av.
Jag betalade räkningar i dag också. Trotts Ålands resan och julen så hade jag bra med pengar kvar efter alla räkningar. Det känns otroligt bra. Många brukar ha dåligt ställt innan lönen i januari. Men det kommer inte jag den här gången om jag håller rätt i plånboken.
 
Nu ska jag ta en lång och skön dusch innan jag ska lägga mig på soffan igen å njuta resten av kvällen.
Ha en jättemysig kväll alla goa och glada!
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0