Lördagsbak.

Hej Raffe.
I torsdags var det övertid på jobbet. Jag stämplade komp och fick ihop 6,25 timmar. Det känns jätteskönt. Men shit vad trött jag var när jag kom hem på kvällen. Och i går ska vi inte snacka om.
 
Men nu är det lördag och det blev en skön sovmorgon.
Sen har det bara blivit kreativiteter idag.
Jag har tvättat tre maskiner, jag har varit å handlat och jag har bakat ischoklad med hasselnötter och vanilj i och så har jag bakat knäck med mandel i.
Till middag idag blir det kyckling i ugnen med ris. Det är vad jag känner för.
I morgon ska jag åka och köpa dom sista julklapparna och sen ska jag lägga in sillen.
Jag skulle behöva åka till återvinningen också. Men jag drar mig hela tiden vilket inte är bra. Jag får väl ta mig i kragen.
I Början av veckan så var ju jag till läkaren också. Jag passade på att fråga om han kunde skriva ut Champix till mig. Jag har ju varit utan cigaretter i över ett år nu,  men är fast med dom där jävla nikotintuggummina.
Men nu i dag har jag påbörjat en säker behandling för att bli nikotinfri och det har jag som en nyårslöfte. Det är att bli nikotinfri under 2018. Jag försöker i alla fall gå vägen till ett bättre liv :)
Nu ska jag hitta på göra något kuligt.
Ha en jättefin lördagskväll alla fina!
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0