Lördag.

Hej Raffe.
Lördag idag och vaknade av kl 5 av att jag var så kissnödig. Efter kisseriet så gick jag och la mig å sov till kl 10.
11 timmar sömn blev det för mig och jag måste säga att kroppen behövde det.
 
Nu på förmiddagen har jag tvättat flera maskiner och gjort rent akvariet.
Jag hade ju planerat tidigare i veckan att jag bara skulle koppla av i helgen. Men orkade inte tvätta i veckan. Så det blidde i dag istället.
 
Till middag i dag blir det kycklinginnerfilé i ugnen som ligger bland blomkål, broccoli, morötter, lök, röd paprika och så toppar jag allt med en gräddblandning av grädde och grillsås och kryddor. Man skjutsar in det i ugnen och där får det stå puttra i en timme. Och så ska vi ha jasmine ris till.
Asså. Det är mongogott :D
 
Ikväll blir det filmkväll med lite gottis. Började damma av första filmen av dödligt vapen i går. Så det blir fortsättning på den ikväll.
Nu ska jag förbereda middagen.
Ha en supermysig lördagskväll alla vänner.
Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0