Julmarknad.

Hej Raffe.
Julmarknaden är avklarad och det var jättekul. Men fasiken vad mycket folk det var där. Det var FÖR mycket. Asså det går inte att beskriva hur mycket folk det var. Men jag fick mina grejer som jag ville ha.
Jag köpte tre olika sorters knäckebröd, tre olika sorters sill. En jul sill, en kräftmarinerad sill och en senap sill. 4 olika sorters korv som var rökta köpte jag.
Så nöjd gick jag från julmarknaden i gamla stan med 1000 kr mindre i plånboken. Men det var 1000 kronor jag hade sparat enkom för den här kuliga saken så det sved inte så mycket i plånboken.
 
Efter det gick vi å käka en god middag på restaurang. Så det här är en dag man inte glömmer så lätt. För det är såna här tillfällen som lägger sig i minnesarkivet i hjärnan. Svårt att förklara. Men ni fattar nog hehe.
 
I kväll blir det melonfrossa till filmkvällen. Tänkte att det är nyttigare än en påse chips.
Nu ska jag koka lite choklad till tjejerna. För dom känner sig lite frussna efter julmarknaden.
Ha en jättemysig lördagskväll alla vänner.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0