Julhelg.

Hej Raffe.
Nu är det julhelg.
Jag var på jobbet idag och det kändes sådär om jag ska va ärlig.
Det är en grej jag måste ta hand om som inte känns bra. Det är personkemin med en speciell person på jobbet. Det är jobbigt när det känns så här. När man känner att något är fel men människan inte säger något så får man en speciell känsla. Och den har jag.
Jag har inte gjort något den här gången. Det är jag hundra på. Så allt måste handla om ett missförstånd eller nått.
Men nu är det julhelg och jag skiter i allt som har med jobbet att göra just nu. Bokstavligt talat!
 
I morgon åker jag och Isabella till Norrtälje/Kapellskär för vi ska åka med Rosella över till Åland på julbord. 
Som vi har längtat efter det. Det fattas bara att allt blir inställt pga hårt väder. För i går när jag kollade på vädret så ska det vara kraftiga vindar på Ålands hav. Jag med min otur så blir det säker inställt :D
Om inte så ska det bli jättekul.
 
Nu ska jag sätta mig vid tvn och bara pusta ut och koppla av och njuta.
Ha det bäst alla och ha en bra dan före dan före doppar dagen.
Kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0