Irriterad

Hej Raffe.
Skitdag idag. Inventeringar och åter inventeringar. Det suger.
När jag kom hem från jobbet så hade jag fått en postavi från postnord där det står att jag har ett paket att hämta ut. Det står att jag ska hämta det senast 4/12. Asså för två dagar sen.
- Så jag gasar ner till posten för att hämta ut det. Då hade det skickats i retur på eftermiddagen. Asså. paketet var betalt å allt och nu är det på väg tillbaka till leverantören. Allt är pga att Postnord har varit slarviga med postutdelningen.
Hade brevbäraren kommit på kvällen å jag hade varit hemma så hade jag nog nitat den jäveln. Asså jag är så irriterad att jag håller på att krevera.
 
Men det är lillördag idag i alla fall. Nu är det bara två dagar till helg. Så SKÖNT.
 
I morgon ska jag hinna med å tvätta lite så inte jag behöver göra det i helgen. För i helgen vill jag bara ta det lugnt. För på fredag ska jag träna efter jobbet och då orkar jag inte tvätta efter det.
Men som sagt. Lillördag och jag tänkte fresta till det lite extra genom att gå lägga mig nu redan. Då får jag sova länge :D
Sov gott alla varelser där ute.
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0