Dagen före nyårsafton.

Hej Raffe.
I dag är det dagen före nyårsafton. Det känns konstigt på något sätt som jag inte kan förklara.
Idag var Bella och jag ner till Nynäshamn och storhandlade på Lidl och Dollarstore. Sen avslutade vi med Din mat. För där hittade vi bäst pris på entrecote.
Vi gick in och handlade räkor på Ica maxi i Nynäs och där höll jag på att få panik. Asså. Det satt en människa som var helt ny i kassan. Kön bara växte och växte. Jag tycker så synd om henne. Hur fan kan man sätta en människa i kassan under såna här förhållande i affären, när det är som mest folk i en affär? Fy skäms Ica.
 
Ikväll vet jag inte vad som händer. Men det blir väl nån film som går på tv.
Gårdagens film som jag nämnde igår var skitbra. Och kommer det inget på tv i kväll så blir det nån film på Netflix.
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och sen softa.
Ha det bäst alla!
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0