Andra advent.

Hej Raffe.
I dag vill jag önska alla mina vänner en mysig 2:a advent.
Blidde en superskön sovmorgon i dag med. Bellan väckte mig vid tio för hon ville att vi skulle äta frukost tillsammans. Det var supermysigt.
Så fort hon är färdig med duschen så ska vi åka iväg och köpa julklappar. Det är väl en kul tradition. Men jobbigt när det är så mycket folk ute på samma uppdrag bara.
När vi kommer hem sen så ska jag baka Petit choux till advents fikat ikväll.
Den här bilden är från förra gången jag bakade Petit choux.
Klockan 18 kommer Laijla och Christer över och fikar och då tänkte jag bjuda på det.
 
Sen ska jag försöka trolla fram en middag som jag är sugen på.
Gårdagens middag var så jäkla god att jag inte finner ord till.
Det ser inte så gott ut kanske. Men smakerna satt där och det satt som en spegel i gommen.
Idag var jag sugen på lite thai oljemassage också. Men jag får skjuta upp det till jag får lite mer klirr i kassan. Men min kropp skulle behöva lite massage.
 
Nu är Bellan klar så nu drar vi iväg å köper Julklappar.
Ha en jättemysig dag i dag alla bloggläsare. Och ha en jättefin andra advent!
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0