Storstäd.

Hej Raffe.
Storstädat har jag gjort i helgen. Det är ungefär lika motbjudande som att gå till jobbet på morgonen. Men när det är fint så känns det förbaskat bra. Jag var upp till SRV också med ett helt bil lass med skräp. Nu börjar det se vettigt ut här hemma.
 
Jag har varit åter till ortopeden på Södermalm. Och nu har dom kommit fram till att dom ska operera min axel. Den 10 de november läggs jag på operationsbordet. Sen blir det en lång sjukskrivning.
 
I våras började jag röka igen lite smått. Men nu har jag slutat igen. Den nionde november är det två månader och det känns skönt. 
Det har fört med sig lite positiva grejer. Mer pengar i plånboken. Mitt pipande i bröstet har försvunnit och jag känner mig mindre stressad mm.
 
För en vecka sen var jag å köpte en ny soffa.
Jag köpte den till kampanjpris med lite lull lull för 19000 kr
Nackdelen är att dom kan inte leverera den för än v50. Men då kör dom hem den. Bygger ihop den. Ställer den på plats och tar med sig den gamla soffan. Så jag behöver inte lyfta ett finger med min onda rygg och axel.
 
Nu ska jag gå kolla lite på tv och koppla av lite.
Ha det bäst alla goa vänner.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0