Slappardag.

Hej Raffe.
Slappardag i dag.
Har nyligen betalat räkningarna. Blidde lite mycket den här månaden. Men det funkar.
I torsdags var jag in till röntgen en sista gång inför operationen. Och i går ringde dom från sjukhuset och sa att dom inte kunde utföra operationen där. För dom hade fått röntgenplåtarna och sett att det var lite mer problem + att jag har för högt BMI + att de inte kan operera med lokalbedövning utan dom måste ge mig narkos.
Så de ska slussa över ärendet till St Görans sjukhus. Så nu vet jag inte alls när operationen blir av. Suck.
Asså, jag vet inte hur länge till jag orkar ha ont. Sen får du tolka det hur du vill.
 
Som sagt slappardag idag. Det enda jag skall göra ar att tvätta.
Å det skall jag göra nu så slipper jag det tråkiga sen.
Ha det gott alla varelser.
Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0