Första oktober.

Hej Raffe. Det var ett tag sen...
Hälsan är väl si så där med. Men jag tar dagen som den kommer.
Bella och jag var ner till rökeriet i Nynäs idag och köpte lite färska och rökta räkor. Vi var även på en loppis som Bella och jag har varit på nu i två veckor i rad. Den är megastor och superkul.
 
Det är snart dags att åka ut och vinterbona torpet. För om ca 14 dagar skall jag ta upp båten. Jag är ju inte ute så mycket nu eftersom min kropp inte vill vara med längre.
 
Jag har spanat in lite på resor nu. Men jag vet inte hur jag skall göra. Jag vet inte om jag ska ha så pass mycket is magen och vänta med att beställa en sista minuten resa. För man kan komma undan med många tusenlappar på så vis. Nästkommande resa blir i alla fall en liten resa. Det blir över dagen. Vi skall iväg över med Ålands båten och äta julbord och bara koppla av. Sen får vi väl se vad som händer på res fronten.
Nu skall jag duka fram lite kvällsmys. Ha det gott alla.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0