Äntligen fredag.

Hej Raffe. 
Fredag idag och det känns underbart.
I morgon har jag bokat upp mig på två timmar oljemassage. Jag ser fram emot det faktiskt. 
Igår var Bella och jag till haninge å handlade vinterskor till henne.
 
Förra helgen när jag fick upp båten så kunde jag koppla av sen efter det. Jag har kommit på att båten är en stressfaktor. Undra om man ska bygga om en del av livet och sälja båten å skaffa husvagn istället. Det är kanske inte är så dum tanke.
 
Jag känner att jag måste renovera vardagsrummet innan vi får hem våra nya soffa.
Jag har funderat på att måla väggarna ljusa ocg sen skaffa massor med gröna växter. Jag har en sjukt fin bild i huvudet. Så det får nog bli så.
 
Nu kolla lite tvinna jag somnar av moffe.
Ha det gott alla.
Pösselipöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0