Söndag.

Hej Raffe.
Bella och jag kom från Haninge nyss. Vi har varit å växlat valuta till semestern. Det är inte lång tid kvar nu.
Om 21 dagar åker vi.
Det ska bli så sjukt kul. Massor av foton och film ska jag ta så jag får ett riktigt minne.
I går beställde jag från Airshoppen på Thomas Cook Airlines. Frågan är hur sjutton jag ska få av mig allt från planet haha. Men det löser väl sig.

Båten ligger nu på varv. Det har blivit en spricka i skrovet och det ska bli intressant å se när jag får tillbaka den. Om jag nu får tillbaka den.
 
Nu tänkte jag bara njuta av söndagen och inte gör något alls. Ska kolla på tv nu och bara slappa.
Det tycker jag att jag är värd.
 
Ha det gott alla varelser.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0