Torpet i helgen.

Hej Raffe.
I lördags åkte vi ut till landet för första gången på den här säsongen. Asså så jäkla underbart.
I natt snöade det men på morgonkvisten så hade allt smält bort. Nästa vecka är påsk och då blir det landet igen.
Jag tog några bilder ute på landet.
Och naturligtvis kunde jag inte låta bli att fota mig själv :)
I fredags på jobbet blev jag glatt överraskad. Strax före halv två fikat så kommer chefen å säger att vi skall ha ett viktigt extramöte och att det var bråttom.
När jag kom till samlingsplatsen så hade massa arbetskamrater samlats med fika, sång och presenter.
Dom sjöng "Ja må du leva" för mig och jag blev aldeless paff. Dom hade massa gott fika och presenter till mig.
Jag fick massagebehandling gånger tre och presentkort på Farsta centrum på 670 kr och ett fint grattiskort.
Jag skulle ha åkt till Farsta i går egentligen. Men det blidde torpet istället. Så jag får ta Farsta någon annan gäng när jag inte skall ut på landet.
 
I torsdag var jag i väg till Media Markt i Länna. Jag köpte mig en ny kyl och frys. Jag blev så sjukt irriterad när kylen bara fryser allt jag har. Droppen rann över i torsdags när jag var sugen på dricka som jag hade i kylen. Den hade frusit till is, och när man är så sugen så kan bägaren inom sig rinna över.
I morgon kväll levererar dom vitvaran hem till mig och tar med sig den gamla. Så nu håller jag på att frosta av frysen så inte dom får så kladdigt och blött i bilen av all is i frysen.
Nu skall jag börja med maten.
Ha det bra alla vänner.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0