Pengar tillbaka.

Hej Raffe.
Igår satt jag och granskade mitt resedokument och såg att Vingresor hade tagit för mycket betalt för resan.
Bella är under 18 år och äter gratis i betalandes sällskap och de hade tagit betalt  för 2 x Al inklusive. Så nu får jag tillbaka pengar på resan. När jag bokade resan för första gången så var prislappen 17532. Sen har en det blivit en del prissänkningar och internetrabatter mm så det hade sjunkit en massa och i går hittade jag det här med al inklusive grejen och då sjönk priset ytligare. Nu börjar vi prata bra pris på resa. Jag är nere i 11252. Vi är inte framme vid avresedatum. Så det är inte omöjligt att komma ner ytligare några slantar.
 
Idag blidde det smalmat hemma. Det blev ost och skinksallad med mager dressing.
Jag föreslog pizza. Men Bella ville börja äta smalmat nu så jag hakar på. Hon ville komma i bikinin till utlandsresan :).
I morgon blir det något annat smalt och gott.
Nu ska jag hoppa in och ha det skönt i duschen. Ha det gott alla glada.
Kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0