Födelsedag i går.

Hej Raffe.
Igår fyllde 40.
Jag blev i hågkommen på jobbet. Inga presenter fick jag där. Men halva lagret sjöng "Ja må du leva" för mig. Det var maffigt.
Efter jobbet åkte jag å köpte tårta på Ica Maxi och sen efter det så åkte jag och Bella och Tanja ner till kina restaurangen å käkade lite födelsedagsmiddag. Sen när vi kom hem så blev det fullt hus. För då kom allt främmande. Jag var inte i säng för än efter midnatt. Så jag känner mig lite seg idag.
 
Jag kom från båtplatsen nyss och där känns det tröstlöst. Isen verkar aldrig vilja försvinna så jag kan sjösätta båten. Så jag får vänta en vecka till å se hur det ser ut. Nästa helg ska jag slipa båten så det blir gjort i alla fall så det bara är att bottenmåla skutan.
 
Eftersom jag känner mig så seg i dag så ska jag bara slänga in ett par maskiner tvätt och sen bara ligga å kolla på film i dag. Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt ut av.
Ha det bra alla vänner.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0