Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag nu.
Det har varit en ganska tuff vecka på slutet. Det har bokstavligen vällt in kläder på jobbet. Det är baddräkter, bikini och massor av dam och barnkläder. Sommaren har redan börjat på jobbet *lol*.
Jag var å tränade på gymmet efter jobbet. Fasiken vad jobbigt det var när man var så trött i kroppen efter en tuff arbetsvecka.
Idag ska Bella på konsert på fryshuset. Hon skulle gå dit med några kompisar och jag ska hämta dom vid midnatt.
Jag fattar inte hur jag skall hålla mig vaken. Jag har dyngtrött redan nu. När jag stod och diskade så bälgade jag i mig en stor kopp starkt kaffe. För det ska ju man bli pigg av.
Jag funderar på att kolla på någon film. Arne Dahl eller så funderar jag på Maria Wern. Dom filmerna är ju rätt så bra. I morgon skall det tydligen bli bättre väder. Blir de det så ska jag åka ut på Muskö och testa att fiska.
 
Ha nu en trevlig helg alla vänner.
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0