Semester.

Hej Raffe.
Visst är jag duktig att skriva och uppdatera bloggen? ☺
Mycket har hänt sen jag uppdaterade sist.
Bella och jag var utomlands till Turkiet. Det var en under resa. Som jag berättat så blev jag väldigt förtjust i massage. Det var sån där thai oljemassage. Nu när vi kommit hem från utlandet så har jag prövat olika thaimassage salonger och hittat en favorit. Jag var där igår efter jobbet och fick en skön behandling med thaimassage med olja. Jag har kommit på att det är min nya medicin mot min rygg. Kan jag minska medicinen med thaimassage. Så är det ju toppen.
Film om utlandsresan kommer nån gång. Vet inte när. Men så fort jag orkar sitta vid datorn. 
 
Idag åkte jag ut på landet. Jag passade på att klippa gräset när jag kom ut. Så nu är det tråkigaste gjort.
Jag och Laijla fixade till bredvid bryggan med att slå vass. Så nu kan man bada från stranden bredvid bryggan. Christer olade bryggan medan vi slog vass. Vi har varit så kreativa idag.
 
Nu är det två veckor semester. Det blir en del landet. Vi skall besöka skansen och grönalund också.
Jag var inne på att boka en sista minuten resa. Men Bella ville inte. Så vi sket idet.
Imorgon skall ge mig ut på en promenad i skogen och titta efter kantareller. Det finns dom som har hittat. Så vi får se.
 
Nu på eftermiddagen när vi var färdiga med bryggjobbet så kom det några åsk knallar över landbacken. När vi skullen till att grilla så åskade och regnade det som fan. Men vi grillade ändå. Fan vad gott det var.
Nu ska jag lösa lite korsord innan jag ska släcka ner och sova.
God natt och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0