Kantareller.

Hej Raffe.
Idag har vi inte gjort något speciellt på landet.
Sola och fiska har jag gjort mestadels och sen var vi en sväng till skogen för att kolla efter svamp. Vi hittade lite grann. Så i morgon skall vi avnjuta den.
Jag satt i båten å fiskade idag. Jag satt bara i kallingarna och brände mig. Det svider som fan på kroppen nu :(
 
Jag kommer ihåg när jag å Malin var ihop. När vi var ute på landet. Jag saknar den tiden lite måste jag erkänna. Det är tur att man har så många bra minnen från den tiden.
Jag kommer på mig själv när jag småler och kommer ihåg alla fantastiska minnen. 
Tänk om vi fortfarande hade varit ihop. Det hade varit något. Men men. Singellivet är ju inte helt fel det heller.
 
Nu ikväll satt jag på bryggan för att se om jag kunde få upp en gös. Men det blidde bara abborre.
I morgon skall jag röka dom i fiskröken. Smarrigt som fan ska det bli.
Jag skall åka hem en snabbis i morgon också. Jag skall handla lite å så.
 
Jag fick telefonsamtal från Bella när vi gick i skogen. Hon berättade att hon fått reda på att hon kom i på fryshuset gymnasiet. Inte som reserv utan som ordinarie.
Asså. Måste ju medge att jag är stolt.
Så många som trodde att Bella inte skulle klara det pga att man behövde så höga antagnings poäng. Men fan vad fel många hade. Isabella kan sträcka på sig och säga att hon är en duktig flicka 😉. 
 
Nu skall jag försöka sova lite.
Ha det bäst alla 
Pussar och kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0