Trettondag Knut.

Hej Raffe.
Idag är det egentligen man skall ta ner alla julsaker enligt en tradition. Men jag tänker bryta den och ha julen framme ett tag till. Jag tycker det inte var länge sen jag plockade fram alla julsaker. Så jag vill njuta av dom ett tag till.
Det är sjukt lite plock på jobbet nu. Så i dag har jag fått en massa annat gjort som jag inte hunnit med förut.
Men jag är helt slut som människa.
I dag fick jag reda på att företaget har förhandlat till sig samma deal på Sats som förra året. Så jag tänker nappa på det igen. Så det blir Sats ett år till för 157 kr i månaden. Tror det är svårt att hitta ett likvärdigt gym för dom pengarna. Så det känns som en bra deal.
 
I dag är det lillördag så idag blir det kyckling till middag. Jag köpte med mig ett par semlor hem som vi skall ha till kvällsgottis. Jag får väl träna lite extra på gymmet så inte den där fettisdagsbullen sätter sig :D
 
Nu skall jag gå och fixa lite i köket.
Ha det gott alla.
Kjam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjugondagknut heter det, inte trettondagen :)

2016-01-19 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0