Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och i morgon är det vardag igen och första arbetsdagen på år 2016.
I helgen har jag bytt utseende på Haninge-Sajt. Jag känner mig rätt nöjd med den sidan. Finns en del kvar att göra men man får ta lite varje dag så blir den nog klar.
 
Har bäddat rent i sängen nu och så har jag tagit en dusch. Så gissa om jag kommer att sova got i natt :)
Det här med nyårslöften. Jag brukar ju jämt vara så duktig å hålla såna. Så i år har jag kommit på några. Det är att jag skall börja röka till sommaren och räka fram till hösten *lol*.
Det andra är att jag skall fortsätta att träna på gymmet hela 2016.
Det tredje är att jag ska göra allt för att få upp ögonen på att träffa en ny tjej.
Men det är fan inte så lätt. Man måste känna något positivit till det hela också. Inte bara ekonomiskt.
En kompis sa till mig en gång.- Fruntimmer är som torrdass. - Antingen är dom fulla med skit eller så är dom upptagna. Och jag börjar förstå vad han menar med det. För han har så rätt.
Är det inte det ena felet så är det ta mig fan det andra (Både i deras och mina ögon. Men mest deras). Så illa känns det för mig tyvärr.
 
I morgon efter jobbet är det gymmet som gäller, om mina ben och rygg orkar. Annars tar jag det på tisdag. Men nu är det den underbara sängen som gäller. Tristan ligger redan och väntar på mig.
God natt alla varelser där ute.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0