Helg.

Hej Raffe.
Tjugondagknut eller trettondagknut spelar ingen roll. För julen får nog stanna inne här ett tag till.
Men tack för rättelsen ;)
 
På måndag har jag tagit ut en semesterdag. Så det känns som lite långledigt den här helgen.
Jag hade planerat att göra så mycket kul i dag. Men det blidde inte så. Jag betalade mina räkningar och sen har jag jobbat lite vid datorn. Skulle ju ha helg. Men nu när jag är hemma så hade jag ju bra grejer att jobba med så jag gjorde lite hemma. Så nu blir det mindre på jobbet nästa vecka.
 
Har precis petat in en kasslergratäng i ugnen. Bella skulle ha hjälpt till med maten i dag. Men hon drog iväg in till stan. Hon skulle shoppa sa hon. Men hon skulle va hemma till middagen.
 
I morgon ska jag åka ner till båtplatsen. Jag ska ta med mig isborren och testa och borra på isen å se hur tjock isen är. Om inte isen är för tunn så ska jag åka åter ner till båtplatsen på måndag å testa att fiska på isen. Det är kul.
 
Nu ska jag peta in lite tvätt i maskinen. Jag har inga sköna kallingar rena. Ha det gott alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0