Tredje advent.

Hej Raffe.
Tredje advent i dag och i dag åkte granen upp. Jättemysigt blev det.
Vi ska snart i väg till Laijla och Christer på adventsfika. Vi brukar göra det som tradition varje år att vi kommer hem till varandra på advent. Så förra och nästa advent kommer dom hit. Den första och tredje ska vi till dom. Det är en jättemysig tradition.
 
I torsdag på lunchen gick jag hem från jobbet för att jag hade överansträngt min pajade axel. Efter sprutan så kändes det bra. Men så tar man i för mycket och det blev överansträngt. Så jag tänkte att jag ska vara hemma några dagar så axeln får återhämta sig.
 
Viktnedgången går jättebra. jag är nere på 112,6 nu. Det går sakta men säkert.
jag håller på skapa en hälsosida på Haninge-Sajt. Där jag berättar om min viktminskning. Den är långt från färdig. Men kolla gärna så får ni se. Klarar jag att gå ner i vikt så klarar ni det (om ni behöver det).
 
Snart åker Isabella och jag iväg på en kryssning. Vi ska äta gott julbord och bara rå om varandra.
Efter det blir det att få ihop pengar till service på bilen. Efter det så blir det att dra åt snodden i penningpungen. För om vi ska åka utomlands 2017 så måste vi börja spara.
Vi hade planerat att åka till kanarieöarna på sportlovet. Men vi får se om det blir av.
 
Nu ska jag fixa här lite innan vi ska iväg på fika.
Ha det gott!
Pösselipöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0