Smoothie-Time

Hej Raffe.
Smoothie-Time nu snart.
Bär är jättenyttigt och jättegott och jättelätt å göra och inte dyrt alls.
 
1 dl jordgubbar
1 dl hallon
1 dl blåbär
5 dl mjölk
1 msk flytande honung
2 tsk vaniljsocker
0,5 dl havregryn om man vill ha den lite mättande.
 
Blanda allt med en stavmixer och tappa upp i stora glas och drick med sugrör.
 
I dag hörde jag av mig till direktmöbler också och hörde mig för vilken dag min soffa skulle levereras.
Då kläcker fanskapet ur sig att den lämnar fabriken v50. När jag köpte soffan så skulle den komma hem till mig v50. Så nu får jag vänta 1 -2 veckor till. Och med lite otur så får jag vänta ytligare. Jag blir så jävla trött. Jävla dumpucko.
 
Så ska du köpa några möbler så HANDLA INTE PÅ DIREKTMÖBLER I JORDBRO. Du får vänta hur länge som helst på dina grejer. Hade jag vetat om det här så hade jag fan inte köpt den soffan där.
Se you!
Pyss

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott

Svar: Ja. Det är jättegott ;)
Magnus Nylin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0