Lucia.

Hej Raffe.
I dag är det Lucia och jag vill önska alla mina vänner och bekanta och så klart mina bloggläsare en trevlig lucia.

Var till doktorn en sådan under bar dag som den här dagen. Jag hade inget val. Det var den tiden jag fick när jag bokade. Jag bokade tiden genom sidan vårdguiden 1177 på nätet. Och det fungerade rätt smärtfritt.
Nu har jag lämnat flera rör med blod för att börja reda ut vad som är fel på mig. Jag har lämnat en hel uppsjö med prover och det har inte visat sig något konstigt. Jag vet ju att jag har artros. Men jag har ont i hela kroppen och det är inte reumatism och läkaren tror att det kan va artros i hela kroppen. Men det är lika bra att kolla med lite prover.
Asså jag kände mig som en nåldyna idag.
 
Det blide lite mys idag på dan. Det blev strömavbrott så alla blockljusen jag hade hemma åkte fram och det blev upptänt med ljus i hela lägenheten. Skitmånga gnällde på Facebook. Men inte jag. Jag mös verkligen i någon timme :D
Nu ska jag lägga mig och glo lite på tv innan jag somnar.
Ha det bäst alla!
Pözz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0