Julafton.

Hej Raffe.
God jul på er alla bloggläsare.
I dag har Bella och jag och firat julafton hos Laijla och Christer.
I går hade vi lilla julafton här hemma. Det var lika mysigt som självaste julafton. Det var som en julafton. Bara det att vi kör som tradition den 23:e dec. och vi sitter och äter till Kalle och hans vänner. För vi har det inspelat.
När vi är hos syrran så blir inte det av. För dom är inte intresserade av det. Därför har vi lilla julafton här hemma.
 
Soffan har kommit och det är så otroligt underbart skönt.
Det kommer att bli många underbara tv kvällar där. Man sitter som en gud i soffan :D
I morgon ska Bella och jag in till stora staden och handla på mellandagsrean och hitta på en massa annat kul. Det skall bli najs att göra något inne i stan för en gång skull.
I dag blidde jag vän med min storebror igen efter ett långt uppehåll. Det låter lite knasigt. Men så är det. Vi ska eventuellt fira nyår tillsammans och det är kul. Det har hänt så mycket i dag att jag är alldeles trött i hela skallen.
Rätt ont i ryggen nu också. Så det blir lite moffe å gå lägga sig så jag orkar med stan i morrn.
Men en än gång. God jul alla vänner.
Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0