Fredagsmys.

Hej Raffe.
Fredagsmys i dag och äntligen fredag.
I morgon skall Bella och jag åka på dags kryssning med Eckerölinjen.
Vi ska äta gott julbord och koppla av och handla massa gott i taxfree.
Så det blir att gå upp tidigt i morgon, eftersom båten går kl 10.00. Det blir en god räkmacka på vägen dit som tradition och sen på tillbakavägen blir det julbordsbuffé. Det ska bli superkul.
 
Sen har det trillat in lite kosing också. Man skall ju ha lite tur också :-D
Så nu kan jag göra service på bilen. Köpa nya vinterdäck, beställa resa till sportlovet och jag funderar på att köpa mig en moppe :). Men vi får se när det gäller moppe. Men jag är bra sugen.
 
Bella och jag käkade sushi till middag idag. Den där sushi restaurangen i på Åbyplan är verkligen bra. Måste säga att dom är dom bästa. Rätt billigt också. Jättetrevlig. Ja, allt får bra betyg.
 
Jag vann i dag på jullotteriet på jobbet. En hel kasse med olika parfymer, smink, sällskapsspel, hudkrämer mm. Jag räknade ihop att det var värde på tusenlappar och lite till. Bella vart överlycklig som fick massa smink och krämer av olika slag. Sällskapsspelet skall vi testa att spela vid något tillfälle. Det verkar vara ett kul spel.
 
Det tråkiga i mitt liv nu är att jag börjar känna mig förkyld. Men eftersom det är så mycket som gjort mig glad idag så ser jag inte förkylning som en börda. För den här dagen har verkligen förändrat mitt liv jättemycket. Men vi får se när vi ska till Åland i morgon. Men jag får äta Alvedon och ta näsdroppar så fungerar den dagen också.
 
Nu ska jag lägga mig och kolla tile tv innan sängen.
Ha det gott alla vänner.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0