Trött måndag.

Hej Raffe.
Sjukt trött i dag. Hur mycket som helst på jobbet.
Har hänt en del sen sist jag skrev.
Ny kyl & frys. tvättat och städat bil, bytt till sommardäck, varit på landet, varit ute och fiskat strömming, varit och shoppat i Farsta, varit på bio och vart ute och käkat på restaurang med Bellan och mycket mycket mer.

På onsdag blir det tuff dag. Först jobba en tuff dag och sen gå tidigare från jobbet. Det är ett möte på skolan som känns lite privat som jag inte vill skriva om här. Sen efter det skall vi få lite mat i oss snabbt och sen bär det av på årsmöte med båtklubben. Efter det lär jag stupa i säng. Jag mår redan dåligt av den stressen.
 
I dag fick jag mitt Resebevis/Biljett från Vingresor. Nu är det bara 70 dagar kvar. Och priset har blivit sjukt bra nu. Från runt 17532 kr så har jag fått ner priset till 10052 kr. En prissänkning med 7480 kr.
Den här resan är värd pengarna nu :)
Nu blir det lite tv innan sängen.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0