Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och idag kom det faktiskt lite snö. I går haglade det när vi var ner till båtplatsen och hade städdag.
Asså jag hatar verkligen den här årstiden.
 
Idag har jag bara legat och kollat på film hela dagen. Jag kände att det var jag värd efter en jobbig vecka på jobbet.
Jag satt och kollade in ett ex på internet idag. Namnet bara ploppade upp i min intelligenta hjärna.
Måste faktiskt medge att jag saknar det förhållandet lite. Det förhållande var i alla fall något vist om man jämför med dom andra förhållanden jag har varit i.
Men jag har lärt mig en sak.
Att dom som väljer att inte va i förhållande med mig skall man inte sörja över. Man skall glädjas att dom gav sig iväg tidigt så tidigt som gjorde så dom inte förstörde mer än dom gjorde.

För att jag ska hitta en ny kärlek så måste jag nog sänka ribban igen för mina kriterier. För ribban har jag satt ganska högt och det verkar inte finnas någon tjej där alla mina pusselbitar skall passa in.
Det finns ett par pusselbitar som måste passa in direkt för att man skall kunna fortsätta lägga pusslet.
Det är kärlek, ömhet, närhet, ärlighet, tillit, öppenhet. Klarar man inte det så kan man faktiskt vara utan.
Nä nu har jag svamlat färdigt för idag och det är dags att gå nanna.
Natti natti alla goa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0