Ensam.

Hej Raffe.
Ensam. Det är vad jag känner mig bortsett från att jag har Bellan.
Men jag saknar en andra hälft i mellan åt. Men men.
I helgen har jag inte gjort något speciellt förutom att tagit det lugnt. Shoppat lite och sen har jag byggt en massa på min Resesida på Haninge-Sajt.
 
Jag har precis bäddat rent i min säng. Så jag ska ta en dusch snart å gå nanna. En nybäddad säng och ren duschad. Man sover jäkligt gott sen.
Jag besiktade bilen i fredags. Den gick igenom. Men jag fick en punkt på protokollet. Ena lyset skulle justeras. Annars bländar den mottrafikanter sa han. Men jag behövde inte besikta om.
 
Nu är det bara 57 dagar kvar till avresa. Tiden går rätt så fort.
Det står inte på förrän vi sitter på planet :)
Nu ska jag hoppa in i en skön dusch. Ha det bäst alla.
Pözz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0