Lördag

Hej Raffe.
Lördag idag och jag mår sådär.
Jag gick å la mig vid 10 igår kväll och vaknade vid 10 i morse. Jag känner att en riktig förkylning är på väg. Men den vill inte bryta ut riktigt.
 
Idag skall vi in till stan å gå på bio och äta lite gott. Det skall bli mysigt.
Igår monterade jag stereo och slutsteg och baslådan i nya bilen som jag köpt.
E väldigt nöjd med min nya Ford. Den gamla bilen jag hade blev det strul med. Så det blidde en ny bil.
 
På jobbet är det sjukt mycket jobb. Och ledningen på jobbet ger jag inte mycket för. Varenda kotte är helt inkompetent. Det har gått så långt att de skall lägga ner alla varuhusen i Norge. Undra vad som blir härnäst.
 
Det finns något i mitt liv som jag saknar nu. Och det är en förälskelse eller vad man skall säga. Jag undrar när man skall hitta någon när det bara säger Klick. Någon gång kanske det där klicket kommer. Man kanske hoppas.
 
Nu skall jag göra mig i ordning för den kuliga dagen inne i Stockholm idag.
Ha det bra alla glada.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0