Lillördag.

Hej Raffe.
En skitjobbig dag idag. Det är så sjukt mycket jobb på mitt arbete. Men jag är så less att jag inte orkar skriva om skiten  :)
 
I dag är det ju lillördag och det firade vi med att att käka på Mc´donalds. Det var skjukt gott. Jag var jättehungrig efter en lång dags slit.
Sen var vi ner till Port73 och köpte skor till Bellan. Hon blev helnöjd med skrona.
I morgon eftermiddag är det utv-samtal med Skolan igen. Det skall bli intressant å se vad det kommit fram till. Sen skall jag hem å tvätta och städa. Jag vill ha klart allt till fredag. För då åker jag ut på landet (Om det är väder till det).
 
Jag vill ut å resa igen. Jag har kollat på ett par alternativ. Antingen bär det av till Kap verde eller till Ibiza.
Skulle vilja åka i mars när jag fyller år. Det lutar åt det hållet nu i allafall. Och då blir det naturligtvis Kap verde.
E ju sugen på Thailand också. Men det känns som det det blir dyrare. Men vi får se vad det blir.
 
Nu skall jag ta lite piller så jag kan sova. Skall upp tidigt i morgon bitti.
Natti natti. Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0