Lillördag.

Hej Raffe. I dag har det varit en kämpig dag.
Efter mitt äckliga jobb så var det hem å byta om och sen åka på förälrdamöte på Ribbyskolan.
Det handlade om inför gymnasiet. Asså. Det är strax bara vårterminen kvar. Sen har min prinsessa gått ut sina nio år i grundskolan och det är dags för gymnasiet.
 
Hon skall söka in på någon musiklinje säger hon. Hon har ju det brinnande intresset för musik. Hon är ju med i ett rockband och minglar bland kändisar redan. Så hon är lite stjärna redan :)
Så musiklinjen blir nog inga problem för henne.
 
Efter föräldramötet åkte vi iväg till kina restauarangen å käkade lite gott och tog lillördagen på allvar.
Det var jättegott. Men den asiatiska stället på sveavägen är fortfarande bäst. Det får lov att bli det snart igen. För det är ju grymt gott där.
 
Från ock med måndag så har Bella fått medlemskap på Sats. Så nu kan vi träna tillsammans. Hon har tjatat som sjutton för att få följa med och nu har hon ett eget gymkort.
Det är skönt å träna. Den som inte har testat borde göra det. Man behöver inte träna för att gå ner i vikt. Man kan träna för att må bra. Sen är det ju ett plus i kanten om man tappar några kilon. Men många borde träna för att tappa massa vikt så de mår bra psykiskt och fysiskt. Hjärtat orkar inte hur mycket som helst.
 
Nu har jag duschat. och när jag skrivit färdigt här så blir det nog knopplådan.
I morgon blir det äckeljobb igen och sen är det bara fredagen kvar så får jag lite helg.
Ha det gott nu alla. Kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0