Slappsöndag.

Hej Raffe.
Slappsöndag idag.
Har tvättat lite och legat å kollat film.
Jag har precis stoppat in maten i ugnen. Det blir typ räklaxpotatisgratäng hehe.
Efter jag hade gjort smörgåstårtan igår så blev det lax och räkor kvar. Så jag skalade potatis och varvade med lax, räkor och potatis och dill. Sen smälte jag en fiskbuljong i grädde i en kastrull och slog sedan över det i formen. Och då blev det de där goda :)
Smörgåstårtan jag gjorde igår blev ruskigt god.
Det finns en stor bit kvar. Men den skall jag ha med mig till jobbet i morgon i matlåda.
Bella blev bra på skolfotot i år igen.
Hon är min ögonsten och jag älskar henne obeskrivligt mycket.

Idag satt jag ut en annons på blocket igen. Jag skall försöka kränga iväg mina gamla vinterdäck som fortfarande är schyssta. Men dom passar inte till den bil jag har idag. Å får jag dom sålda så får jag in en tusenlapp där. Snart har jag fått ihop till resan som Bella och jag skall köpa.
Nu skall jag slappa lite innan middagen.
Ha det gott alla. Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0